Thursday, August 30, 2012

Ta-dam!


Ador această ținută. Cred că o să-mi fac la comandă rochia asta într-o zi.

Fițe au doar fetele proaste. Fetele deștepte au principii. M-am săturat de fetele astea care se cred așa închipuite. Ele nu-și dau seama că de fapt, simplitatea și maturitatea sunt mai de efect. Unii oamenii sunt ca niște copaci. Le ia o viață întreagă să se maturizeze. 
Hai să nu ne mai ascundem după deget. 
Chiar așa e, " inteligentelor"! + că unele au un mers de parcă-și bat joc de asfalt...

Din nou e târziu și nu pot dormii. Poate pentru că am dormit după-masa? 
Ca ăia mici, da da. :">

E o melodie specială de la Lifehouse. Aveți grijă cui o dedicați. Eu ultima dată când am dedicato, credeam că sunt îndrăgostită, dar de fapt, eram îndrăgostită doar de ideea de a fi iar îndrăgostită. Se mai întâmplă ... să folosești într-o singură propoziție, de trei ori același cuvânt.

No comments:

Post a Comment