Wednesday, September 5, 2012

" O fetiță, întrebată unde este casa ei, a spus : Locul unde este mama! ♥ "



Am învățat să fac diferența între cei care mă iubesc și în care am încredere, cei care mă plac pentru ceea ce sunt și cei care mă plac pentru că vor ceva de la mine. Nu cred că există cu adevărat cea de-a doua șansă. Sunt doar foarte multe posibilități. Și totuși, ne pierdem mereu în aparențe, într-o adiere de parfum....

Când eram mică, adoram să mă machiez, să port tocurile mamei, să îi probez rochiile. Într-un fel, de asta-mi doream să fiu și eu "om mare". Să pot să fiu și eu la fel de frumoasă ca mama. Mereu zâmbitoare și având o vorbă bună de spus. Mi-amintesc când mi-a spus să nu-mi aștept prințul, ci pe cel care mă va face să mă simt ca o prințesă! ♥ 




No comments:

Post a Comment