Saturday, September 15, 2012


Afară plouă. Am ieșit repede pe balcon și am întins brațele. Deși stropii erau reci, am început să râd. Exact așa faceam și când eram mult mai mică. Am rămas aceeași eu.
Fratimio, nereușind să înțeleagă de ce râd, a venit să vadă ce se întâmplă. Când a văzut ce fac, mi-a urmat exemplul. Și mi-a zis că are o soră zăpăcită rău.  
Știu că mă iubește...
Ați dansat vreodată în ploaie? Să te uzi până la piele și totuși, să nu conteze? Eu da. E așa frumos. Te eliberează de tot - un sentiment care te copleșește. 
Chiar dacă dupaia răcești, nu contează. Merită. Cu vârf și îndesat. 
Astfel de momente îți înfrumusețează viața.


4 comments:

  1. Da am stat in ploaie dar din alte motive si da e superb sa stai in ploaie sa te uzi pana la piele si totusi sa nu conteze,sa nu iti pese.

    ReplyDelete
    Replies
    1. în sfârșit cineva care știe despre ce vorbesc :).

      Delete
  2. esti incredibil de speciala si sensibila si dulce si copila si minunata. ultimul cuvant e cel mai important!!!!!!

    ReplyDelete