Wednesday, August 8, 2012

Dimineața. După un vis și un telefon ********************.



Dacă cineva te privește mai mult de 10 secunde, fără să spună nimic.. Înseamnă că i-ai lăsat o impresie. Bună sau rea, rămâne de văzut.
Deci probabil de aia mă privea necunoscutul acela cam suspect. Aveam niște pantaloni scurți, verzi și un maieu. Nimic indecent.
Ochii ăia negrii și părul brunet. Bronzul și mușchii care se vedeau prin tricoul acela mulat. 
Stătea exact lângă blocul meu. 
Deși nu mi-a zis nimic și nici nu a râs, doar a zâmbit puțin de tot când a văzut că m-am împiedicat din cauza privirii lui insistente, cred că se abținea rău de tot să nu aibă o criză de râs. 
În schimb, am râs eu și mi-am dat ochii peste cap. ( Bine că nu am căzut. Aș fi luat diploma fraierilor. Primul loc. )
Dar mi-am dat seama că mi-au căzut cheile din mână și când am vrut să mă întorc să le iau, el era în spatele meu. Devine un obicei să apară din senin.
El: Ți-ai scăpat cheile, simpatico.
Eu: Mda, observ. Merci. ( Avea un accent ciudat și nu mă simțeam în siguranță în preajma lui). Am dat să plec și m-a prins de mână.
- Pleci așa repede?
- Mă cam grăbesc.(M-am uitat urât la mâna și degetele mari, care îmi strângeau brațul și mi-a dat drumul. Chiar a râs.) 
- Nu-mi spui nici măcar numele tău? Eu sunt ...

Pika pika, pikaciuuuuu. Pika pika , pikaciuuuuu. Sună telefonul și m-am trezit. Habar n-aveam pe unde e și nici nu aveam chef să mă ridic din pat. Mi-am băgat capul sub pernă să nu-l mai aud. . .
Dar cineva era destul de insistent/ă în dimineața asta: 
- Alo?
- Alo, Iulia?
- Da, eu sunt. Cine altcineva?! Ce vrei?
- Upsss. Cineva e supărici. Te-am trezit?
- Unii oameni dorm. E 7 DIMINEAȚA. Ce vrei, pisi?
- Mă gândeam că n-ai dormit iar toată noaptea și vrei să ieșim la o cafea. 
- T-t-t.. Am închis.
De parcă eu beau așa ceva. 
Doamne, ce prieteni duși am. Ca mine. L-am visat pe un tip. Am văzut o poză cu el pe net, în trecere. Îs dusă. Dar nu suficient de dusă. Dacă îmi spunea numele lui în vis și ar fi fost cel adevărat? Cred că aș fi început să... mă prefac că nu s-a întâmplat nimic. Și dupaia aș fi început să .. Să țip? Nu nu, dupaia îmi auzeam de la mami. 
Cred că mi-aș fi zis doar că e un fel de deja-vu. Și că odată cu el, mi-am amintit numele tipului. Mare brânză...




No comments:

Post a Comment