Wednesday, October 31, 2012


O persoană care are probleme și nu vrea să fie ajutată, înseamnă că are un motiv suficient de bun pentru asta. În loc să ajuți, e posibil să creezi mai multe complicații.
Câteodată, mă chinui să explic lucruri pe care abia le înțeleg. De exemplu, stăteam odată în clasă și ascultam muzică liniștită. Era încă mult prea de dimineață. Și am avut un gând care pe moment mi s-a părut ciudat, dar apoi, ciudat de logic. "Poate rostul unor anumițí oameni e să nu mai fie."
Cum să explici asta? E ... Te lasă fără cuvinte.
Tocmai de asta, nu vreau să-mi petrec toată viața așteptând ceva sau pe cineva care, poate, nu va venii niciodată. Mă bucur de lucruri mici, simple gesturi și oamenii dragi din jurul meu. 
Așa că e timpul să riști. Fără discuții. E timpul să te faci pe tine fericit, indiferent de ce părere au ceilalți. Atâta timp cât fericirea ta nu e nefericirea altora. 
Să aveți parte de ce vă lipsește, în porții mici ca să puteți să cereți mai mult. 
P.S. Răcoarea se face din ce în ce mai simțită. Nu uita să apelezi la căldura sufletului tău! 
>:D<




2 comments: