Thursday, October 25, 2012

Cine îmi poate spune dacă greșesc sau nu?

Ceva e în neregulă. Aici. Acum. Azi. Parcă privesc lumea prin partea greșită a telescopului. Totul e foarte departe... Nu pot să mă îndrăgostesc, să am o relație. Asta li se întâmplă doar altora. E posibil să aibă x dreptate? Ce e al meu chiar e pus deoparte? Sună stupid totuși.
Mai am o dilemă: prieteniile între fete. Nu o să le pot înțelege prea curând. N-am făcut-o nici până acum, deci e ceva. Mă simt mult mai în largul meu în jurul băieților. Ei sunt mai de treabă, mai comunicativi și mai sinceri. Mai ales când devii una de-a lor. 
Fetele, ei bine, cum am mai spus, sunt ciudate rău. Invidioase pe nimic, bârfitoare și rele. Cel mai bine este ca bff-ul tău să fie un băiat : nu te bârfește, nu-ți spune secretele altei fete, nu-ți fură iubitul și îți împrumută haina lui atunci când ți-e frig. Care să-ți spună că ești amuzantă, când tu îi spui că ești un dezastru. 
Apreciez oamenii care nu se ascund și nu se feresc să-și spună cuvântul. 
Adevărata frumusețe nu ține de felul în care arăți, de machiaj sau de haine. 
Frumusețea adevărată vine din sufletul tău. Nu-i așa? ;;)



7 comments:

  1. Foarte adevarat si..ca de obicei Iulia nu ne dezamageste! Frumos articol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :"> Îți trimit mulți pupici și multe îmbrățisări Răzvan! Sper să le primești pe toate :o3

      Delete
  2. Ai foarte mare dreptate Iulia mai bine sa ai langa tine prieteni care iti vor binele si nu iti vor raul si cam tot timpu acesti prieteni se nimeresc sa fie fete doarece ele o sa te invidieze pe tine pentru ceea ce ai tu si ele nu au si duc lipsa si aici se naste invidia si vor sa te dea jos si sa cazi ca ele sa se ridice. Dar nu trebuie sa lasi asta sa ti se intample >:d< nu trebuie sa le acorzi atentie atata tot si nu trebuie sa pui la suflet ce cred despre tine acesti oameni asa ca fii puternica si nu trebuie sa iti faci griji in legatura cu dragosea ea va veni atunci cand te astepti cel mai putin la ea >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. :* O să fiu puternică în continuare. Știi că nu sunt genul de persoană care să cedeze așa ușor >:D< Mulțumesc mult!

      Delete
    2. Asa sa faci Iulia :o3 sa nu te lasi la nimeni >:D< :*

      Delete
    3. Promit. Asta atâta timp cât știu că măcar nu vorbesc singură. Sau că nu-mi irosesc vorbe scumpe pe oameni ieftini :*

      Delete