Wednesday, October 24, 2012

Poveste de "vis".



Când sunt cu tine, nu mă gândesc la viitor. Adică, uneori da, dar nu obsesiv. 
Înainte să te întâlnesc, simt un sentiment ciudat în interiorul meu, care alungă orice altceva e acolo. Parcă.. te respir doar pe tine. 
Apropiindu-mă tot mai mult, devine liniștitor, cald, amorțitor de dulce. 
Când te văd, nu simt nevoia să-ți vorbesc. Ci să te ating, să știu sigur că nu e un vis, să știu că nu ești doar o închipuire a minții mele, că exiști.
Și parcă plutesc prin nori, cu tine. 
Când sunt supărată, e suficient să mă gândesc la numele tău și să-l rostesc în șoaptă, pentru că zâmbesc fără să mă pot abține. Oare e nume mai frumos ca al tău? Poate doar pe aproape. Când sunt cu tine și mă uit în ochii tăi care sclipesc atât de tare încât pot să-ți văd o parte a sufletului prin ei, nu mai aud , nu mai observ nimic din jur. 
Ești doar tu și eu. 
Ne completam reciproc și nu mai simt că am nevoie de apă, mâncare etc. Mă hrănesc cu tine.
Momentele în care râdem cu poftă sau mă îmbrățișezi, mângâindu-mă pe păr...  Parcă se oprește timpul și se aude pe fundal ploaia. O ploaie de iubire.
Când buzele tale le ating timid pe ale mele, mă salvezi. Dintr-o mare de oameni nepăsători care nu mă văd așa cum o faci tu. Mulțumesc. Mulțumesc pentru tot ce însemn eu atunci când sunt cu tine.
Iar când sunt nevoită să plec, redevin amețită. Pentru că te văd în orice umbră a trecătorilor din jurul meu. 
 Poate fi inima ta casa sufletului meu?

8 comments:

  1. iti doresc din tot sufletul sa ajungi sa gasesti ceti lipseste si sa fi fericita.iubibilo!!!! :))

    ReplyDelete
  2. Hmm vezi cat de iubita esti Iulia?

    ReplyDelete
  3. Cat de emotionant ! Sper sa iti gasesti jumatatea, pe care o cautam cu totii, si sa fii implinita ! Toate cele bune iti doresc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bobo :">
      Mulțumesc la fel. :* :* :*
      Îți doresc și ție tot ce-mi dorești tu mie.♥

      Delete
  4. Da, Sunt Acelasi anonim te las sa ghicesti cine sunt.Draga Mea:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mincinosule. De data asta, ai fost tu, Adi! Te-am văzut în ora de info când mi-ai lăsat com. Ce amuzant te crezi :*

      Delete