Saturday, June 9, 2012

Alesul meu.

În visele mele, alesul meu, când îmi spune că sunt frumoasă... simt că ori de câte ori mi s-a mai spus asta înainte, a fost nesemnificativ. 
Când îmi spuneau ei, chiar era nesemntificativ. Cuvintele lui însă le aud. Știi? Pentru că mă face să mă simt adevărată. Mă face să mă simt femeie. Și mă face să mă simt chiar frumoasă.
Nu vreau să mai ies în oraș cu cele mai frumoase persoane, vreau... Să stau cu persoana care îmi face cea mai frumoasă zi din lume.
Aș vrea ca el să mă asculte, să mă înțeleagă, să mă ajute. Să mă simt în siguranță în preajma lui, să mă simt fericită. Cu el să pot să râd, să plâng, să mă cert și să ne împăcăm iar. De câte ori va fi nevoie.
Să fie sincer, dulce și să fie al meu.
Nu cer chiar așa mult, nu?
Dar se pare că el se lasă cam mult așteptat.

** Lucrurile bune li se întâmplă doar celor care știu să aștepte. **