Tuesday, February 7, 2012

Sec.


E destul de târziu, știu... Sunt din nou aici.
Pentru tine. De ce îmi vorbești urât și nu faci altceva decât să mă rănești?? Nu-mi amintestesc să îți fi vrut vreodată răul. Dar așa ești tu. Îndepărtezi pe toată lumea de lângă tine. Și te stresezi degeaba. M-am întors ca să rămân. Urează-mi bun venit în viața ta !! De data asta ,nu te mai las singur.
Am să îți mărturisesc câteva lucruri. Te iubesc. Nu cred că înțelegi cât de mult.. Parcă n-aș mai avea nevoie de soare, de lună, de stele .. De nimic. Ești tot ce mi-am dorit vreodată fără să îmi dau seama. 
Uneori zâmbesc chiar dacă nu-mi face plăcere.. Dar nu-i nimic. Ia'mă de mână și hai să plecăm undeva. Oriunde. Lângă tine nu aș mai avea nevoie de rai . Și de la un apus la altul, ar fi doar clipe trăite în doi. Sună bine, nu? ....
....
....
Păcat că tu nu te-ai mulțumii nici dacă ți-aș da o parte din mine. Tu nu știi să iubești. Tu doar vorbești si de obicei când am și eu nevoie de tine, lipsești. Unele lucruri se pierd pentru totdeauna !!