Sunday, September 29, 2013

Dear darlin' .



M-am trezit dis-de-dimineață zâmbind. Zâmbind ca o nebună și ciufulită. E ciudat cum unele vise, cu unele persoane pe care nu le-ai întâlnit niciodată în realitate, te pot binedispune atât de mult. So funny :)
Inocența mea ... Mă face să râd. Măcar acolo ne-am întâlnit. Printre visele mele. Doar stăteam cu tine, fără să facem nimic interesant și mă simțeam bine. Al naibii de bine. 
Azi e o zi fericită de toamnă. Deschide-ți ochii. Tu. Eu. Noi. E o dimineață ploioasă, am vreo 3 cărți bune pe birou, ciocolată caldă în cana mea preferată, patul e atât de cald și nopțile sunt tot mai lungi. 
Mmm, azi o să pictez, în timp ce dansez. O să pictez tot orașul în culori, multe culori, cu multe umbre. 
Habar n-ai... Îmi tremură atât de multe gânduri pe buze.



2 comments:

  1. sa aduci si pe la mine un pic de culoare ca e numai gri in orasul asta. Iar treaba cu visele am patit-o si eu de multe ori;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. De unde ești? Dacă ești prea departe, las totul în seama soarelui. Apare când te aștepți mai puțin.
      Visele.... Sunt doar dorințe sau speranțe neîmplinite (unele).

      Delete