Thursday, September 24, 2015

Prezent trecut.



Îți amintești ziua în care mi-am făcut bagajul și am plecat?
N-ai crezut că nu mă mai întorc sau nu ți-a păsat suficient de mult,
cât să încerci să mă oprești?
Sau poate că, pe cerul tău,
strălucea altă stea.
" LIGHT "
Am plecat mai departe.
Vezi să nu fii pierdut luna,
pe o stea căzătoare....
Iar acum te rog să mă crezi
că nu mi-e dor de noi,
de mine, cum eram
când eram cu tine.
Continui să scriu doar ca să-ți mulțumesc.
Și eu,
și cine mă ține acum de mână.
Pentru tot, bine, rău, fericire, lacrimi,
Mulțumesc că mai învățat ce să nu mai caut.
Mulțumesc că mi-ai dat drumul la mână.
Mulțumesc pentru tot ce-ai însemnat.
Nu mai vreau să știu nimic de tine, în schimb.
După comportamentul tău realizez
că tu nu mai avut cu adevărat niciodată.
N-ai avut urechi să mă auzi
și nici inimă să mă simți.
Acum am parte de tot ce visam.
Sunt fericită.
Cu mâna pe inimă îți spun că mă simt de parcă nu ar fi real.
El e răspunsul la rugăciunile mele.

1 comment:

  1. Nu ai mai postat de un an... Îmi era dor sa iti citesc sufletul. Ești minunata!

    ReplyDelete